Pogoji poslovanja spletne trgovine Tramontana

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP). Spletno trgovino Tramontana upravlja podjetje Tramontana, Janko Urbanc s.p., Tesovnikova 88, 1000 Ljubljana, v nadaljevanju ponudnik.

Uporabniško ime in geslo

Ob registraciji v sistem spletne prodajalne pridobi obiskovalec uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki, zato vas prosimo, da vnašate točne osebne podatke, saj bomo le tako zmožni z vami vzpostaviti stik v primeru obvestil glede vašega naročila.

Načini plačila

Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju). V tem primeru vam bomo blago  dostavili na dom, plačali ga boste dostavljalcu.
  • z bančnim nakazilom na poslovni račun
  • z gotovino oziroma kreditno kartico ob prevzemu blaga na sedežu podjetja. V tem primeru ob izbiri načina plačila izberete plačilo po povzetju, vendar v rubriko za tekst obvezno dodajte sporočilo, da boste blago dvignili osebno.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajeto v Splošnih pogojih poslovanja. Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.

Veljavnost ponudbe

Cene se lahko spremenijo brez predhodne napovedi. Roki veljavnosti akcijskih ponudb veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.

Cene

Vse cene so izražene v evrih (€) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga.

Plačilo dostave

Strošek dostave blaga je enoten in znaša 5 EUR.

Način in rok dobave

Ponudnik se zavezuje, da bo naročene izdelke odposlal v najkrajšem možnem času. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 14.00 ure, odpošljemo najkasneje naslednji delovni dan. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 2 delovnih dni, vas bomo o tem obvestili po telefonu ali elektronski pošti. Zaradi možnosi vzpostavitve komunikacije vas prosimo, da ob prijavi v sistem vpisujete zares točne podatke. Izdelke dostavlja naš poslovni partner General Logistics Service, lahko pa jih prevzamete tudi v trgovini Tramontana na Tesovnikovi 88 v Ljubljani. V tem primeru vam seveda ne bomo zaračunali stroška dobave. V primeru, da želite izbrati drugačen rok dobave ali način plačila od zgoraj navedenega, vas prosimo, da se o tem predhodno dogovorite s ponudnikom.

Vaše naročilo (sklenjena pogodba)

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v poslovnih prostorih Tramontana na Tesovnikovi 88 v Ljubljani, ob delavnikih med 9. in 12. uro ter med 14. in 16. uro, ob sredah do 18. ure. Vračilo blaga Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 15 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči od dneva, ko je kupec prejel blago. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 15 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte info@tramontana-net.si, telefonsko na številko (01) 568 3732 ali na fax številko (01) 565 4888. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Tramontana, Janko Urbanc s.p., Tesovnikova 88, 1000 Ljubljana. Izdelek mora biti v originalni embalaži, neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec mora vrnjenemu izdelku priložiti račun oz. njegovo kopijo. Ponudnik bo kupcu vrnil vsa opravljena plačila najkasneje v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo vam bomo povrnili z nakazilom na vaš osebni bančni račun (tega nam morate v postopku vračila sporočiti) ali kot gotovino na sedežu podjetja. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami – trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Odveza odgovornosti

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka. Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@tramontana-net.si, telefonsko na številko (01) 568 3732 ali na fax številko (01) 565 4888. Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje. Tramontana Janko Urbanc s.p.